“CUSTOMER ANGER MASTERY” СЭДЭВТ СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА

“CUSTOMER ANGER MASTERY” СЭДЭВТ СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА

Сумын хэмжээнд үйл ажиллагаа эрхэлж буй аж ахуй нэгж, байгууллагуудад харилцааны соёл, үйлчилгээний чанар, ур чадварыг сайжруулах зорилгоор Насан туршдаа төслийг санаачлагч, Японы ангер менежментийн холбооны гишүүн, Ангер менежментийн чиглүүлэгч, үйлчилгээний маркетер С.Энхжаргалтай хамтран “CUSTOMER ANGER MASTERY” буюу “Үйлчлүүлэгчийн сэтгэл хөдлөлийг ойлгож, зүрх сэтгэлээ хамгаалах чадвар” сургалтыг зохион байгууллаа. Сургалтад нийт 13 аж ахуй нэгж, байгууллагын 29 ажилтан, албан хаагч нар хамрагдлаа.

“CUSTOMER ANGER MASTERY” СЭДЭВТ СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА “CUSTOMER ANGER MASTERY” СЭДЭВТ СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА “CUSTOMER ANGER MASTERY” СЭДЭВТ СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА
  • Хуваалцах: